top of page
Box of Croissants

כדי לגרום לקהל לעצור
ולבחור דווקא במוצר שלכם,
חשוב שהוא יהיה מושך,
מדויק וחוויתי

עיצוב אריזות ומוצרים

האריזה היא הרבה יותר מסתם קופסה או עטיפה – היא הפנים של המותג שלכם!

בעולם שבו הלקוחות מוצפים באינסוף מוצרים, האריזה היא זו שעושה את הרושם הראשוני ויכולה להיות ההבדל בין מוצר שנשאר על המדף לבין מוצר שנכנס לעגלה.

המטרה שלי היא ליצור לכם אריזה שתעזור ללקוחות לזהות אתכם בקלות, תשקף את המותג שלכם ותעניק ללקוחות שלכם חוויה בלתי נשכחת.

איך עובד התהליך?

צורה גיאומטרית
צורה גיאומטרית
Friends

שלב רביעי

מזל טוב!
יש לכם אריזות ומוצרים ייחודיים ומקצועיים
שתופסים את העין,
מעבירים מסרים מדויקים ויוצרים חוויית מותג בלתי נשכחת.

Computer

שלב שלישי

זה השלב בו ניתן לבצע תיקונים ושינויים בקונספט שבחרתם. העיצוב הסופי שתקבלו הוא המדויק, המקצועי והייחודי ביותר עבורכם.

Coworkers Talking on Video Conference

שלב שני

בשלב הזה אצור עבורכם שני כיווני השראה המבוססים על פגישת האיפיון, המחקר ושאלון ששלחתי לכם.
זה השלב בו תבחרו קונספט אחד ואצור עבורכם עיצוב לדוגמה.

Filling Out a Form

שלב ראשון

נערוך פגישת איפיון בה נבין לעומק את המותג שלכם, את קהל היעד ואיזו חוויה תרצו לשדר באריזה/מוצר.
בשלב הזה אני גם עורכת מחקר ויזואלי בתחום שלכם ומבינה מה ייחודי לכם.

בואו ניכנס לקופסה:

להוסיף למותג שלכם:

מוצרים שתוכלו

חוברת

מחברת

גלויה

פלייר

ברושור

כרטיס ביקור חד צדדי/דו צדדי

עטיפה

תוכנייה

רול-אפ

כרטיס ברכה

תפריט

מפה

סימניה

תגיות

שובר מתנה

מגנט

צ'ק ליסט

קלפים

מדבקות

תוויות

לא בטוחים מה מתאים לכם?
זה הזמן לכתוב לי ולהתייעץ איתי:

לחוויה בלתי נשכחת:

עיצוב אריזות ומוצרים

1.פגישת איפיון להבנת המותג, קהל היעד והחוייה מהאריזה/מוצר

2.מחקר ויזואלי של שוק המותג שלכם

4.התאמת גופנים

3.בחירת פלטת צבעים

6.בחירה של קונספט אחד מתוך כיווני ההשראה

5.יצירת 2 כיווני השראה לקונספט

8.סבב תיקונים ואישור העיצוב

7.עיצוב של אריזה/מוצר לדוגמה

9.עיצוב של שאר האריזות/מוצרים

10.יצוא העיצוב בפורמטים הנדרשים

11.האריזה/המוצר שלכם מתייצבים על המדפים ומרגשים אתכם ואת הלקוחות

הנה מה שקורה למי שבוחרים בי לעצב להם אריזות ומוצרים:

העיצוב מעניק ללקוחות חוויה בלתי נשכחת

העיצוב מדבר בדיוק לקהל היעד

העיצוב מציג את המסרים, הערכים והמטרות של העסק

אני יוצרת עיצוב ייחודי, זכיר ומקצועי מתוך ניסיון של שנים

העיצוב מספר את סיפור המותג שלהם

הנה כמה דוגמאות:

צורה גיאומטרית
צורה גיאומטרית
עיצוב מוצרים ללונה- מאפיית החלומותjpg
עיצוב אריזה לרואו- מותג חזיות
אריזה לבושם מינדי
עיצוב קלפים ואריזה מרכז שלמים

לקוחות מרוצים

רונית אברהמוף-שפירא:

טל נתנה לי שירות נעים ומקצועי ובמחיר מצויין.

אני ממליצה עליה בחום. הנה התוצאה.

תודה טל!

זה הזמן לעיצוב אריזות ומוצרים מזמין, מקורי וזכיר-

כזה שקהל יזהה מייד ויתלהב ממנו!

  • כמה זמן לוקח התהליך של עיצוב אריזות ומוצרים?
    זמני העיצוב משתנים מלקוח אחד לאחר ותלויים בעיקר בכם. כדי שתהליך העיצוב יקח פחות זמן, כדאי לשלוח אליי את התכנים, התמונות, העיצובים, הפריסה וכל מה שתרצו שיופיע בעיצוב עצמו כמה שיותר מוקדם.
  • מהי פגישת איפיון?
    פגישת איפיון היא פגישה בה נכיר טוב יותר, נלמד לעומק את המותג שלכם , נבין מי קהל היעד, מה אתם רוצים לשדר בעיצוב ועל מה חשוב לכם לשים את הדגש. הפגישה אורכת בין חצי שעה לשעה.
  • מה אם אני לא אוהב את כיווני ההשראה ששלחת לי?
    כיווני ההשראה מבוססים על פגישת האיפיון שלנו, על מחקר ויזואלי שאני עורכת בתחום שלכם ועל שאלון עיצוב שאתם ממלאים כך שהסיכויים שזה יקרה הם נמוכים. במידה ונוצר כזה מצב בכל זאת, תקבלו ממני עוד כיוון השראה בתוספת תשלום.
  • העיצוב מותאם אליי אישית?
    בהחלט כן. אני משתמשת בשילוב של פונטים, צבעים וצורות בהתאם להתליך העיצוב שתואם והוסכם מראש, שיוצרים את המסרים, הערכים והמטרות שאתם רוצים לשדר באריזה/מוצר, ככה שבסופו של התהליך העיצוב מותאם אישית אליכם.
  • יש מקום גם לרעיונות משלי לעיצוב?
    בוודאי, אני תמיד שמחה להקשיב לרעיונות שכבר עלו לכם. התפקיד שלי הוא לוודא שהעיצוב שלכם מייצג אתכם בצורה הכי מקצועית, ייחודית ומדויקת שאפשר, ככה שגם אם הגעתם עם רעיון מוכן מראש אוכל להתייחס אליו, אך זה לא אומר שזה יהיה העיצוב הסופי.
  • באיזה שלב של העסק כדאי לי לעבור תהליך של עיצוב אריזה/מוצר?
    ניתן לעצב אריזות/מוצרים בכל שלב של העסק. כדי שהעיצוב יהיה מדויק ומותאם לערכים והמסרים של העסק שלכם, נערוך פגישת איפיון בה נבין טוב יותר את המותג שלכם, נכיר ונלמד את קהל היעד ונבין איזו חוויה תרצו לתת ללקוחות שלכם מהשימוש באריזה/מוצר.
  • מהם הפורמטים שבהם אקבל את קבצי העיצוב?
    הפורמטים בהם תקבלו את קבצי העיצוב הם פורמטים המיועדים להדפסה. לרוב מדובר בקבצי PDF, אך כדי לדעת בוודאות יש לבדוק זאת עם בית הדפוס.
  • יש לי עוד שאלות, אפשר להתייעץ איתך?
    כן בוודאי, תוכלו להתקשר או לשלוח לי הודעה בווטסאפ במספר הבא: 0549879445 או לשלוח לי מייל: talevy1984@gmail.com וכמובן להשאיר לי פרטים כאן באתר

שאלות וגם תשובות

זה הזמן לעיצוב אריזות ומוצרים מזמין, מקורי וזכיר-

כזה שהקהל יזהה מייד ויתלהב ממנו!

bottom of page