top of page
Window Shopping

כל מותג היה רוצה
שהקהל שלו
יכיר ויזהה אותו בשניות,
וזו בדיוק המטרה של לוגו

עיצוב לוגו

לוגו הוא העיצוב הכי מדויק והכי מורכב, כי הוא מכיל בתוכו את המסרים, הערכים והמטרות של המותג, מדבר בדיוק לקהל שלכם ויוצר ביניכם חיבור בלתי נשכח.

זו גם הסיבה שבעיניי לעצב לוגו הוא תמצית הסיפור שלכם- כי אתם מתחברים לשליחות שלכם, פועלים לחיבור עם הקהל ומספרים לו מה מיוחד בכם ולמה לבחור דווקא בכם.

איך עובד התהליך?

צורה גיאומטרית
Friends

שלב רביעי

מזל טוב,
הרגע הגשמתם חלום!
יש לכם לוגו עם שמשדר בדיוק את מה שאתם עושים ומספר את הסיפור שלכם.

Computer

שלב שלישי

זהו השלב בו ניתן לבצע תיקונים ושינויים בסקיצה שבחרתם. 
הלוגו הסופי שתקבלו הוא המדויק, המקצועי והייחודי ביותר עבורכם.

Coworkers Talking on Video Conference

שלב שני

לאחר שהבנתי מהי הייחודיות שלכם כמותג, זה השלב בו אצור עבורכם 3 סקיצות ללוגו שמציגות את המסרים והערכים של המותג שלכם.

Filling Out a Form

שלב ראשון

אני שולחת לכם הסכם עבודה מסודר ומפורט ושאלון עיצוב ככה שהכל ברור ומוסכם בינינו מראש.
בשלב הזה אני עורכת מחקר לגבי תחום העיסוק שלכם.

בואו לבחור את החבילה שלכם:

צורה גיאומטרית

עם קסם נוסף:

חבילת לוגו החלומות שלכם

1.מחקר ובדיקה של שוק המותג שלכם

2.הבנת הייחודיות של המותג שלכם

3.בחירת פלטת צבעים

4.התאמת גופנים

5.עיצוב של 3 סקיצות ללוגו

7.סבב תיקונים ראשון ואישור

6.בחירה של סקיצה אחת ללוגו

8.סבב תיקונים שני ואישור

9.התאמת הלוגו לדפוס ולדיגיטל

10.יצוא הלוגו בפורמטים הנדרשים

11.בחירת עיצוב נוסף- כרטיס ביקור/קאבר לפייסבוק/
3 פוסטים לאינסטגרם

לוגו החלומות שלכם:

חבילת

1.מחקר ובדיקה של שוק המותג שלכם

2.הבנת הייחודיות של המותג שלכם

3.בחירת פלטת צבעים

4.התאמת גופנים

5.עיצוב של 3 סקיצות ללוגו

6.בחירה של סקיצה אחת ללוגו

7.סבב תיקונים ראשון ואישור

8.סבב תיקונים שני ואישור

9.התאמת הלוגו לדפוס ולדיגיטל

10.יצוא הלוגו בפורמטים הנדרשים

הנה מה שקורה למי שבוחרים בי לעצב להם לוגו:

יש להם לוגו ייחודי שאין לאף אחד

הלוגו שלהם מדבר בדיוק לקהל היעד

הלוגו שלהם מציג את המסרים, הערכים והמטרות של העסק

הלוגו שלהם זכיר מבחינת הקהל

הלוגו שלהם מציג את העסק כמקצועי ואמין

הנה כמה דוגמאות:

צורה גיאומטרית
צורה גיאומטרית
מוקאפ ללוגו_edited.jpg

לקוחות מרוצים

יפעת טל:

יש לי לוגו חדש!
כבר הרבה זמן רציתי לוגו וחתימה למייל, ובמסגרת אחד הפוסטים הקארמיים של גלי הכרתי את טל לוי.
טל שלחה לי שאלון ומאוד מהר קלטה קלטה אותי בצורה מדויקת ולבבית.
היא שלחה לי סקיצות לדוגמה שקלעו בול ללוגו שדמיינתי.
עוד חיבור מוצלח שלי עם מעצבת גרפית מקצוענית, במחיר הוגן, נעימה, מתוקתקת ומדויקת.
אני ממליצה עליה מכל הלב.

הגיע הזמן לקבל את מה שחלמתם וחיכיתם לו הרבה זמן-

הלוגו הייחודי שלכם!

שאלות וגם תשובות

  • כמה זמן לוקח התהליך של עיצוב אריזות ומוצרים?
    זמני העיצוב משתנים מלקוח אחד לאחר ותלויים בעיקר בכם. כדי שתהליך העיצוב יקח פחות זמן, כדאי לשלוח אליי את התכנים, התמונות, העיצובים, הפריסה וכל מה שתרצו שיופיע בעיצוב עצמו כמה שיותר מוקדם.
  • מהי פגישת איפיון?
    פגישת איפיון היא פגישה בה נכיר טוב יותר, נלמד לעומק את המותג שלכם , נבין מי קהל היעד, מה אתם רוצים לשדר בעיצוב ועל מה חשוב לכם לשים את הדגש. הפגישה אורכת בין חצי שעה לשעה.
  • מה אם אני לא אוהב את כיווני ההשראה ששלחת לי?
    כיווני ההשראה מבוססים על פגישת האיפיון שלנו, על מחקר ויזואלי שאני עורכת בתחום שלכם ועל שאלון עיצוב שאתם ממלאים כך שהסיכויים שזה יקרה הם נמוכים. במידה ונוצר כזה מצב בכל זאת, תקבלו ממני עוד כיוון השראה בתוספת תשלום.
  • העיצוב מותאם אליי אישית?
    בהחלט כן. אני משתמשת בשילוב של פונטים, צבעים וצורות בהתאם להתליך העיצוב שתואם והוסכם מראש, שיוצרים את המסרים, הערכים והמטרות שאתם רוצים לשדר באריזה/מוצר, ככה שבסופו של התהליך העיצוב מותאם אישית אליכם.
  • יש מקום גם לרעיונות משלי לעיצוב?
    בוודאי, אני תמיד שמחה להקשיב לרעיונות שכבר עלו לכם. התפקיד שלי הוא לוודא שהעיצוב שלכם מייצג אתכם בצורה הכי מקצועית, ייחודית ומדויקת שאפשר, ככה שגם אם הגעתם עם רעיון מוכן מראש אוכל להתייחס אליו, אך זה לא אומר שזה יהיה העיצוב הסופי.
  • באיזה שלב של העסק כדאי לי לעבור תהליך של עיצוב אריזה/מוצר?
    ניתן לעצב אריזות/מוצרים בכל שלב של העסק. כדי שהעיצוב יהיה מדויק ומותאם לערכים והמסרים של העסק שלכם, נערוך פגישת איפיון בה נבין טוב יותר את המותג שלכם, נכיר ונלמד את קהל היעד ונבין איזו חוויה תרצו לתת ללקוחות שלכם מהשימוש באריזה/מוצר.
  • מהם הפורמטים שבהם אקבל את קבצי העיצוב?
    הפורמטים בהם תקבלו את קבצי העיצוב הם פורמטים המיועדים להדפסה. לרוב מדובר בקבצי PDF, אך כדי לדעת בוודאות יש לבדוק זאת עם בית הדפוס.
  • יש לי עוד שאלות, אפשר להתייעץ איתך?
    כן בוודאי, תוכלו להתקשר או לשלוח לי הודעה בווטסאפ במספר הבא: 0549879445 או לשלוח לי מייל: talevy1984@gmail.com וכמובן להשאיר לי פרטים כאן באתר

הגיע הזמן לקבל את מה שחלמתם וחיכיתם לו הרבה זמן-

הלוגו הייחודי שלכם!

bottom of page