top of page

איך מותג מייצר נאמנות של לקוחות?

  • תמונת הסופר/ת: סטודיו טל לוי
    סטודיו טל לוי
  • 21 בפבר׳ 2024
  • זמן קריאה 1 דקות


הנחתי כאן שאלת מיליון דולר, אבל מבחינתי התשובה מאוד פשוטה.

יש לזה כמה דרכים, אז בואו נראה מהן-


1.מותג מתנהג בשקיפות. התהליך שלו מאוד ברור, פשוט ונגיש.

שימו לב לפעמים שבהן קיבלתם תשומת לב ממותגים ועד כמה הם משקיעים בשירות הלקוחות שלהם. יש לזה היום הרבה מודעות כי מבינים שזה מייצר נאמנות מצד הלקוחות.

2.מותג מקשיב ללקוחות שלו. אם הוא לא עושה את זה הוא בבעיה, כיוון שכל מותג נבנה על הקהל שלו, לכן מותג שמייצר נאמנות גם קשוב ללקוחות שלו.

3.מותג מקשיב לסביבה ומביע דעה. כן, יש לו ערכים, מסרים ומטרות קבועים, אבל הוא מודע למה שקורה סביבו ומגיב בהתאם. ככה הוא יוצר הזדהות מצד הלקוחות שלו.

4.מותג שומר על קשר קבוע ורציף עם הלקוחות שלו. מותג לעולם לא יגיע למצב של "שגר ושכח". הוא תמיד יציע ניוזלטר, מוצר חדש, הנחת יום הולדת ועוד. ככה הוא שומר על קשר רציף עם הלקוחות שלו ויוצר נאמנות מצידם.

5.מתנה קטנה. כשלקוחות חדשים בוחרים לרכוש, זה קורה כי הם בטוחים במותג. כשמותג מעניק להם מתנה קטנה כמו דוגמית או מדריך חינמי, הוא נותן אקסטרה מעצמו וזה בהחלט יכול לעזור ליצור נאמנות מצד הלקוחות.


איזה סעיף הכי אהבתם? איך אתם הולכים לייצר נאמנות מצד הלקוחות שלכם? ספרו לי בתגובות

Comments


bottom of page