top of page

כדי לגרום לקהל לעצור
ולצרוך דווקא את התוכן שלכם,
חשוב שתהיה לכם נוכחות חזקה,
עקבית ומזמינה בסושיאל

עיצובים לרשתות החברתיות

הנוכחות של מותגים מובילים ברשתות החברתיות היא בגדר חובה בעיניי, מהסיבה הפשוטה שמותגים מובילים יודעים שזה מה שיוצר אמון בינם לבין הקהל שלהם.

זה הזמן להיראות מקצועיים, להציג את הפתרון הייחודי שלכם ולגרום לקהל לצרוך את התכנים שלכם בעזרת עיצוב מזמין וייחודי.

איך עובד התהליך?

צורה גיאומטרית
צורה גיאומטרית
צורה גיאומטרית
צורה גיאומטרית
Friends

שלב רביעי

מזל טוב! יש לכם עיצובים לרשתות החברתיות שיחזקו את האמון ביניכם לבין הקהל שלכם ויציגו את השליחות שיש לכם.

Computer

שלב שלישי

אני ניגשת לעיצוב  שלכם ברשתות החברתיות כדי להראות עד כמה המותג שלכם משמעותי ולמה כדאי לבחור דווקא בו.

Coworkers Talking on Video Conference

שלב שני

נערוך פגישת איפיון בזום/ווטסאפ בה נכיר ונבין מהי הייחודיות שלכם בעסק ואיך הכי נכון לשדר את זה ברשתות החברתיות.
כאן תבחרו בכיוון ההשראה שלכם.

Filling Out a Form

שלב ראשון

אני שולחת לכם הסכם עבודה מסודר ומפורט ושאלון עיצוב ככה שהכל ברור ומוסכם בינינו מראש.
בשלב הזה אני יוצרת עבורכם 2 כיווני השראה אפשריים.

בואו לבחור את החבילה שלכם:

באינסטגרם:

חבילת כוס קפה

1.מחקר ובדיקה של שוק המותג שלכם

2.בחירת פלטת צבעים

3.התאמת גופנים

4.יצירת 2 כיווני השראה

6.בחירת קונספט אחד מתוך כיווני ההשראה

5.פגישת איפיון

7.עיצוב של פוסט אחד לדוגמה

8.סבב תיקונים ראשון ואישור

9.סבב תיקונים שני ואישור

10.עיצוב של 9 תבניות פוסטים, 5 הייליטס ו-4 רילס מקצועיים, זכירים וייחודיים

11.יצוא העיצוב בפורמטים הנדרשים

באינסטגרם:

חבילת ערסל

1.מחקר ובדיקה של שוק המותג שלכם

2.בחירת פלטת צבעים

3.התאמת גופנים

4.יצירת 2 כיווני השראה

6.בחירת קונספט אחד מתוך כיווני ההשראה

5.פגישת איפיון

7.עיצוב של פוסט אחד לדוגמה

8.סבב תיקונים ראשון ואישור

9.סבב תיקונים שני ואישור

10.עיצוב של 18 תבניות פוסטים, 9 היילייטס ו-8 רילס מקצועיים, זכירים וייחודיים

11.יצוא העיצוב בפורמטים הנדרשים

ותמונת פרופיל לפייסבוק:

עיצוב קאבר

1.מחקר ובדיקה של שוק המותג שלכם

2.בחירת פלטת צבעים

3.התאמת גופנים

4.יצירת 2 כיווני השראה

7.עיצוב של סקיצה אחת לקאבר ותמונת הפרופיל

6.בחירת קונספט אחד מתוך כיווני ההשראה

5.פגישת איפיון

8.סבב תיקונים ראשון ואישור

9.סבב תיקונים שני ואישור

10.בדיקה ווידוא של העיצוב 

11.יצוא העיצוב בפורמטים הנדרשים

באינסטגרם:

חבילת ראש שקט

1.מחקר ובדיקה של שוק המותג שלכם

2.בחירת פלטת צבעים

3.התאמת גופנים

4.יצירת 2 כיווני השראה

6.בחירת קונספט אחד מתוך כיווני ההשראה

5.פגישת איפיון

7.עיצוב של פוסט אחד לדוגמה

8.סבב תיקונים ראשון ואישור

9.סבב תיקונים שני ואישור

10.עיצוב של 12 תבניות פוסטים, 7 היילייטס ו-6 רילס מקצועיים, זכירים וייחודיים

11.יצוא העיצוב בפורמטים הנדרשים

הנה מה שקורה למי שבוחרים בי לעצב להם לרשתות החברתיות:

העיצוב מראה על עקביות ואחידות של המותג

העיצוב מדבר בדיוק לקהל היעד

העיצוב מציג את המסרים, הערכים והמטרות של העסק

העיצוב מקצועי, זכיר וייחודי

העיצוב מספר את סיפור המותג שלהם

הנה כמה דוגמאות:

פוסט וסטורי-01.jpg
%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%20%D7%A7%D7%90%D7%91%D7%A8%20%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1
פלייר באפור- שינויים copy-01_edited.jpg
עיצוב הקאבר לפייסבוק copy-01.jpg

לקוחות מרוצים

רונית אברהמוף-שפירא:

טל נתנה לי שירות נעים ומקצועי ובמחיר מצויין.

אני ממליצה עליה בחום. הנה התוצאה.

תודה טל!

עכשיו זה הזמן לקבל עיצוב מדויק, מקצועי ומזמין לסושיאל-

כזה שיגרום לקהל לרצות להישאר ולקרוא דווקא אתכם!

  • כמה זמן לוקח התהליך של עיצוב לרשתות החברתיות?
    עיצוב חבילת קאבר ותמונת פרופיל לפייסבוק- עד 7 ימי עסקים. עיצוב חבילות האינסטגרם- עד 14 ימי עסקים. זמני העבודה המצויינים כאן הם לאחר חתימה על הסכם עבודה, מילוי שאלון עיצוב, יצירת שני כיווני השראה ועריכה של פגישת איפיון.
  • מהי פגישת איפיון?
    פגישת איפיון היא פגישה בה נכיר טוב יותר, נלמד לעומק את המותג שלכם ומהם הצרכים שלו , נבין מה אתם רוצים לשדר בעיצוב, על מה חשוב לכם לשים את הדגש ובאיזה כיוון השראה בחרתם. הפגישה אורכת בין חצי שעה לשעה.
  • מה אם אני לא אוהב/ת את הסקיצה ששלחת לי?
    מכיוון שאני שולחת לכם שאלון עיצוב, מבצעת מחקר של שוק המותג שלכם,אני יוצרת עבורכם שני כיווני השראה עוד לפני שלב יצירת הסקיצה ואנחנו עורכים יחד פגישת איפיון כדי להבין על מה לשים את הדגש- רוב הסיכויים שזה לא יקרה. בנוסף, ישנם שני סבבי תיקונים בהם ניתקן לדייק ולשנות את העיצובים. במידה ונוצר כזה מצב בכל זאת, תקבלו ממני עוד סקיצה בתוספת תשלום.
  • איך את בעצם יוצרת לי עיצוב מדויק לרשתות החברתיות?
    לאחר שאתם ממלאים שאלון עיצוב, לאחר שאני מבצעת מחקר עיצובי בתחום שלכם, אתם מקבלים שני כיווני השראה ואנחנו עורכים פגישת איפיון בה אנחנו מבינים על מה חשוב לכם לשים את הדגש ואיך הכי נכון להבליט את הייחודיות שלכם. לאחר שאני יוצרת עבורכם סקיצה אחת לפוסט הראשון, השלב הבא שמתבצע הוא שני סבבי תיקונים כך שניתן לערוך שינויים כמו להחליף צבע, לשנות מיקום וכו' במידת הצורך.
  • העיצוב מותאם אליי אישית?
    בהחלט כן. אני משתמשת בשילוב של פונטים, צבעים, צורות ואיורים בהתאם להתליך העיצוב שתואם והוסכם מראש, שיוצרים את המסרים, הערכים והמטרות שאתם רוצים לשדר ברשתות החברתיות, ככה שבסופו של התהליך העיצוב מותאם אישית אליכם.
  • יש מקום גם לרעיונות משלי לעיצוב?
    בוודאי, אני תמיד שמחה להקשיב לרעיונות שכבר עלו לכם. התפקיד שלי הוא לוודא שהעיצוב שלכם מייצג אתכם בצורה הכי מקצועית, ייחודית ומדויקת שאפשר, ככה שגם אם הגעתם עם רעיון אוכל להתייחס אליו, אך זה לא אומר שזה יהיה העיצוב הסופי.
  • איך אדע איזו חבילה הכי מתאימה לי?
    החבילות בנויות לפי כמות העיצובים שיש בהם צורך לעסק שלכם. אם אתם לא בטוחים איזו חבילה הכי מתאימה לכם, אתם מוזמנים להתייעץ איתי בטלפון או בווטסאפ: 0549879445 במייל: talevy1984@gmail.com או לשלוח לי הודעה כאן באתר ואחזור אליכם.
  • באיזה שלב של העסק כדאי לי לעבור תהליך של עיצוב לרשתות החברתיות?
    ההמלצה שלי היא להתחיל בתהליך כשאתם יודעים מי הקהל שלכם בצורה מעמיקה, מהם הכאבים/בעיות/צרכים שלו, מהו הפתרון הייחודי שאתם מציעים לו, איך אתם יכולים לקחת אותו מנקודה א' לנקודה ב' ואיך אתם מתכוונים לפנות אליו. העקרונות האלו חשובים כדי שהעיצוב יהיה מדויק ומותאם אליכם.
  • מהם הפורמטים שבהם אקבל את קבצי העיצוב?
    תקבלו ממני את העיצובים בפורמט אחד- JPEG כשהם מותאמים בגודל ובצבעים לשימוש ברשתות החברתיות.
  • יש לי עוד שאלות, אפשר להתייעץ איתך?
    כן בוודאי, תוכלו להתקשר או לשלוח לי הודעה בווטסאפ במספר הבא: 0549879445 או לשלוח לי מייל: talevy1984@gmail.com וכמובן להשאיר לי פרטים כאן באתר

שאלות וגם תשובות

עכשיו זה הזמן לקבל עיצוב מדויק, מקצועי ומזמין לסושיאל-

כזה שיגרום לקהל לרצות להישאר ולקרוא דווקא אתכם!

bottom of page